Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Zaujalo ma č. 3

by - januára 04, 2018

Dnešok som sa rozhodla, že venujem knihám, ktoré ma zaujali a plánujem si ich prečítať. Neviem síce kedy, ale snáď čoskoro sa k nim dostanem. Prevažne tu je ako vždy YA a NA literatúra, ale tento raz som sem vybrala aj iné knihy, ktoré až tak do toho žánru nepatria. Teda jednu knihu, ktorá ma zaujala.
Keďže začal nový rok a poznáme to: Nový rok, nové ja. Tak ja som si zaumienila, že trochu vybočím zo svojej komfortnej zóny a prečítam si aj niečo iné, čo mi možno zmení trochu pohľad na určité veci.




              Once Upon a Happy Ending: An Anthology of Reimagined Fairy TalesMalý životSay Her Name


Once upon a Happy Ending-skupina autorov
15 klasických prerobených rozprávok. A 15 typických netypických koncov. Milujem re-tellingy! Okrem toho, čo som pozerala na tie mená, tak skoro ani jedno meno mi nič nevraví, takže možno nájdem nejakého nového autora, ktorý mi popletie hlavu.

Malý život-Hanya Yanagihara
Štyria spolužiaci z vysokej školy, ktorí sa snažia preraziť v New Yorku. Anotácia a recenzie iných sľubujú príbeh, ktorý čitateľa má úplne zničiť, ale na druhej strane sľubuje aj silný čitateľský zážitok. Takže úprimne som na to veľmi zvedavá, už len z toho dôvodu, že je to niečo úplne iné než obvykle ja čítam.

Say her name-James Dawson
Povedz jej meno päťkrát v prítmí oproti zrkadlu a ona sa objaví.  Ale prekvapivo sa nič nestane. Alebo predsa? 
Hororová young adult, ktorým sa tiež zväčša vyhýbam. Navyše je to inšpirované krvavou Mary, čo v mojom detstve spôsobilo menšiu traumu, pretože, kto aspoň raz sa nesnažil vyvolať ducha?
Síce na GR to nemá ani 4*, ale som zvedavá ako sa s tým autor popasoval. Vyzerá to zaujímavo, takže tento rok si na to určite čas nájdem.

Shadowsong (Wintersong)The Upside to Being SingleSpinning Silver


Shadowsong-S. Jae-Jones
Liesl sa vracia do podzemia...
Po skončení Wintersong som sa priznala, že nebudem čítať pokračovanie, len vtedy, keď vyjde v preklade. V zahraničí má vyjsť Shadowsong oficiálne a klamala by som keby sa nepriznám, že nie som zvedavá. Okrem toho tá obálka...

The Upside to Single-Emma Hart
Ja stále neviem, prečo som to spravila. Možno to bolo pretože som si nikdy nemyslela, že by som ho ešte mohla vidieť. Na tom nezáleží. Nie dnes.
Ďalšia kniha, ktorá vychádza tento rok približne koncom tohto mesiaca. Emmu Hart mám rada, jej knihy sú vždy len na jedno posedenie, sú nenáročné a okrem toho toto sľubuje romantickú komédiu. A milovníci romantiky, ktorí si potrpia na vzťah šéf a zamestnanec, tak to je presne pre nás.

Spinning Silver- Naomi Novik 
Miryem je dcéra a vnučka Klingáča. 
Táto jediná veta a meno Naomi Novik ma presvedčili, že túto knihu si chcem prečítať. Je to re-telling na Martinka Klingáča, navyše píše to Naomi Novik, odporúčam si prečítať Uprooted, kde sa aj vy sami môžete presvedčiť, že dokáže z obyčajných mýtov a legiend vyčarovať naozaj netradičný príbeh.

You May Also Like

2 komentárov

  1. Ja som ani nevedela, že Naomi Novik bude mať novú knihu! Tú nutne potrebujem!

    OdpovedaťOdstrániť